zondag 19 juni 2011

Handmade by Dancing Tree

Ik hou van mooie dingen. Ik hou van dansen en ik hou van bomen. Ik hou ook van stoere indianen en zo kwam ik ooit bij de naam Dancing Tree.
Nu ik zo van die mooie dingen begon te maken wilde ik natuurlijk maar wat graag dat er dan ook een labeltje in komt, dat lijkt altijd zo echt. Dus na lang zoeken bestelde ik echte geborduurde instik labels. Heuse mooie, niet van die suffe zwartwitte maar een luxe variant. Toen de enveloppe deze week in de bus lag moest er dus gelijk iets moois gemaakt worden, dat begrijp je wel.

Helemaal gemotiveerd ging ik aan de slag met het recept van Mme Zsazsa om een heus patroon op maat te maken, en omdat ik een heuse lockmachine in mijn bezit heb deze dagen, en vooral omdat ik van comfort hou (en nee, niet omdat mijn buik zo groeit) deed ik ook een schepje Vermiljoen erbij.

Ik had nog een dinosaurus liggen, die ik ook ooit een beetje van Mme Zsazsa heb gestolen, dus die zeefdrukte ik er nog eens overheen en tadaaaaa! Een hippe rok! Op maat, met voering en.... een eigen label erin! Ik ben blij, de koning vindt hem ook heel mooi al is hij natuurlijk niet opjectief. De koning vindt alles met dinosaurussen mooi. Nu ga ik in mijn nieuwe rok naar de stoffenmarkt op zoek naar nieuwe schatten voor een nieuw project. Hmm, zouden regenlaarzen er goed onderstaan?

5 opmerkingen:

elly zei

wat ben je toch knap!!!

Eva zei

Zou er bijna verlegen van worden maar dat zou valse bescheidenheid zijn!

jesuishert zei

Hee leuk, je bent gestart! En met een mooie rok! Ik zal je binnenkort mijn link doorsturen want weet nog zo net niet of ik m op fb zet!

Aniek Lambregts zei

Kan je er ook een bestellen :)

Merle zei

hoi Eva,

waar heb je de labels laten maken?
ik had ook een keer besteld, maar die waren gedrukt...zag er lelijk uit...

groetjes Merle