zaterdag 11 juni 2011

Het Paradijs is hier!

Alle begin is moeilijk en daar ben ik het om te beginnen helemaal niet mee eens. En het Paradijs is niet later maar nu.
Ik ben Eva, nogal eigenwijs, en ik woon samen met de koning in een paleis. Het paleis is niet zo heel groot maar ter compensatie hebben we een landgoed waar we koninklijke sla en prinsessenboontjes groeien. Als de koning bezig is met zijn volk bak ik vaak een taart voor hem, daar houdt de koning van.  En ik ook.

In het paleis gaat ook wel eens wat mis. Soms kleine dingen en soms groot. Er liggen grote verleidingen op de loer om heel de boel in het honderd te laten draaien. Liever loopt alles in de soep, maar dan wel een lekkere. En zo kwam het dat ik hier ineens in de Hof van Eva terecht kwam. De avonturen uit het Paradijs wil ik jullie niet onthouden!

1 opmerking:

mama neeltje zei

Fijn zo je eigen paradijs!