donderdag 10 mei 2012

Tadaaa!

Een paar maanden en heel wat kilo's geleden schreef ik hier nogal wat over lekkers en knutsels. Dat viel een beetje in het water, het was te donker om mooie foto's te maken, ik was te druk met andere dingen, kortom: ik las meer in blogland dan dat ik schreef.
En dat zal vast nog wel even zo blijven, maar vandaag rolde er iets onder mijn machine vandaan dat ik toch even moest showen van de vriendinnen. Dus hier komt ie dan!


De baby in mijn buik is nog van het verrassende soort, ofwel wij weten niet of het een mevrouw of een meneer betreft. In de winkel is dat een beetje lastig met mijn voorliefde voor kleur. Roze en blauw is er genoeg, en ook nog wel wat rood, maar verder zijn de unisex-kleertjes vooral ecru, grijs of een andere neutrale kleur. En ik haat een neutrale kleur! Van een aantal Zweudse en Deunse merken zijn er wel hele mooie dingen te krijgen, maar die gaan het budget van de Koning te boven.
De jacht op mooie tricot, in mooie printjes is ook niet makkelijk, en zeker niet de goedkoopste, maar wel de moeite waard! Ik schafte mijzelf een heus patroon aan en waagde me aan dit allereerste echte tricot project. Met een lockmachine, tweelingnaalden, boordstof en drukknopen.
En of het geslaagd is mag u zelf beoordelen. Op de allerlaatste steek brak ik mijn naald, en ik wil nu toch wel heel graag een machine me boven transport... Dus heeft u er toevallig een onder het stof staan, dan houd ik mij aanbevolen!
Langs de hals lubbert het iets...

Echte drukknopen!

6 opmerkingen:

Judith van der Perk zei

zeker geslaagd!

Anoniem zei

het ziet er zo fantastisch uit! door de stof maar ook door de geweldige afwerking. Dat wordt dus babymode van Queen Eva....

Anoniem zei

anoniem : dat ben ik dus, elly, haha... maar ik heb geen google account en ik wil m ook niet. Kussie!

Anoniem zei

mmmm en de tijd klopt ook al niet! het is op mijn computer en klok nu 19.26..
liefs, elly

Anoniem zei

wow wat is het goed geworden zeg!!Niet te geloven voor iemand die als baby zelf in de vreselijkste kleertje werd gestopt....(voor die tijd heel lief hoor!!!)
kus kus je mamsie

Karin zei

Oeh, wat een leukerd!